wtorek, 31 marca 2015

Karteczki wielkanocne, czyli krótki odpoczynek od sutaszu...

Zawsze lubiłam dostawać kartki z życzeniami, dobrze pamiętam niecierpliwe wyczekiwanie i zaglądanie do skrzynki pocztowej w poszukiwaniu upragnionego listu lub kartki... Szkoda że coraz częściej są one zastępowane przez e-maile albo sms'y, lub też - o zgrozo! - banalne życzenia wrzucone na FB metodą kopiuj-wklej... Całe szczęście, że dzięki coraz większej społeczności scraperek i wszelkich kartkotwórczyń powraca moda na "tradycyjne" wysyłanie życzeń. Dzięki za to, Dziewczyny! :-)


Ja sama w kartkowym świecie dopiero raczkuję, ale od czasu do czasu coś tam udaje mi się nienajbrzydszego popełnić... Dlatego bez większego wstydu prezentuję poniżej moje najnowsze karteczki :-) Ciekawe, która podoba Wam się najbardziej?







Z ogłoszeń trans-blogowych - na blogu Paper Passion trwa candy - można wygrać przepiękne różane papiery z kolekcji ślubno-komunijnej (a przecież sezon tuż-tuż...)! 
Ja się już zapisałam, Wam też polecam ;-)


8 komentarzy:

  1. Jak na pierwsze kroki to wszystkie są śliczne,mi najbardziej podoba się ta druga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Cieszę się, że powróciłaś po długiej przerwie do blogowania! Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Piękne kartki- widać że czego sie nie tkniesz to wychodzi świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa :-) Mam zamiar trochę się w tej dziedzinie podszkolić, najchętniej na majowym Śląskim Zlocie Scrapbookingowym ;-)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszły :) druga jest urocza :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hm Aga ty na prawdę raczkujesz dopiero w karteczkach? są bardzo ładne - podziwiam ja jakoś nie mam zacięcią do scrapu - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, szczególnie podoba mi się ta druga ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...