niedziela, 17 listopada 2013

Sympatyczny rudzielec

Charakterystyczny, rudobrązowy kolor piasku pustyni, z jego błyszczącymi drobinkami, połączyłam ze sznurkami w podobnym odcieniu. Dodałam odrobinę czerni i złota, i wyszła z tego całkiem niezła kompozycja. Na tyle fajna, że zawładnęła nią moja Mama ;-)





Wprawdzie na zdjęciu wisiorek sprawia wrażenie ciemniejszego, niż kolczyki, lecz jest to złudzenie optyczne, pewnie wywołane obecnością czarnych akcentów, których brak w kolczykach. Kamień w wisiorku to mix piasku pustyni oraz nocy Kairu. U dołu zarówno wisiorka, jak i kolczyków, wiszą kamyki w kształcie serduszek.

Długość wisiorka: 9 cm

Długość kolczyków: 4,5 cm


A tak a propos - piasek pustyni zwany bywa również kamieniem tysiąca słońc lub kamieniem szczęścia i jest on syntetycznym, sztucznie wytworzonym minerałem (podobnie jak noc kairu).

2 komentarze:

  1. Cześć .Wyróżniłam Twój blog na moim blogu.Wejdź i zobacz.
    kiss1-mojepasje.blogspot.com.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten rudzielec. Taki jesienny ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...