poniedziałek, 24 czerwca 2013

Na początek lata

Moje ostatnie kolczykowe osiągnięcie, dokonane w pierwszy dzień kalendarzowego lata. Pośrednio zainspirowane panującym skwarem, a bezpośrednio - arbuzem, jednym z najlepszych lekarstw na pragnienie i upał ;-) Po pochłonięciu ćwiartki tego owocu poczułam się lekko zobligowana, by jakoś mu się odwdzięczyć - i tak powstały kolczyki w kolorach arbuza. Nie od dziś wiadomo, że natura to niewyczerpane źródło natchnienia.
Mała monetka to turkus afrykański, dwie większe kulki oraz zwisający sopelek to czerwone howlity, zaś pozostałe kamyki to dwa koralowce i dwa onyksy. Sznurki sutasz w kolorze jasnoszarym i soczyście zielonym, splatany sznurek - intensywnie czerwony, taki jak kamienie.
Długość kolczyków: 7 cm.



2 komentarze:

  1. Piękne kolczyki! Trafiłam do Ciebie po raz pierwszy ale z przyjemnością zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i serdecznie zapraszam :) To są jedne z moich pierwszych kolczyków, teraz już szyję lepiej :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...