sobota, 29 czerwca 2013

Amarant mi amore

...czy też:  nic, co różowe, nie jest mi obce ;-)

Jedna z moich najwcześniejszych prac, prawie sprzed roku. Komplet - wisiorek i kolczyki utrzymane w różowej kolorystyce. Agat, jadeity i koraliki.

W centrum wisiorka - amarantowy agat w kształcie migdała. U dołu - kulka różowego jadeitu. Symetrycznie po bokach, u dołu i u góry - cztery fasetowane, fioletowe kulki z jadeitu. 
Długość wisiorka: 10 cm.

Kolczyki z małym fasetowanym jadeitem oraz dużą, jasnoróżową kulką, również jadeitową. 
U dołu długie, przezroczyste, jasnofioletowe szkiełko w kształcie migdała.
Całkowita długość kolczyka: 7 cm. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, są one dla mnie ważnym świadectwem tego, że ktoś docenia moją twórczość i poświęca swój cenny czas, by mi o tym powiedzieć :) Obiecuję (w miarę możliwości) nie pozostawiać bez odpowiedzi żadnego komentarza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...